Optativa d’alemany: felicitacions de Nadal

Die Deutsch-Schüler sind 14 Jahre alt und haben verschiedene Videos registriert, um Weihnachten zu gratulieren. Sie haben nur Deutsch seit drei Monaten studiert, aber sie haben Fröhliches Weihnachten jedem in Deutsch sagen wollen.

Els estudiants de 3r d’eso d’alemany han enregistrat diversos videos per felicitar el Nadal als seus companys de l’escola alemanya. Fa tres mesos que estudien aquest idioma i han volgut dir Bon Nadal en alemany i altres desitjos per al proper any. Esperem que continuïn l’aprenentatge a aquest bon nivell.