Actuació musical d’Èric Vinaixa

L’Èric Vinaixa és un cantant, cantautor, músic, compositor i productor, natural de Miravet (Ribera d’Ebre), que ja compta amb una llarga i exitosa trajectòria dintre del panorama musical català. Divendres 20 de maig va realitzar una xerrada-concert al saló d’actes per als alumnes que cursen les diferents assignatures de música de l’ESO, així com per als estudiants de 1r de batxillerat escènic. Va encarregar-se de fer un repàs a la història del rock and roll a partir del seu origen amb el blues que cantaven els esclaus de raça negra als Estats Units. A la vegada, va interpretar un repertori basat en cançons de rock històriques, que van amenitzar la sessió.

Va esdevenir una activitat molt profitosa, ja que l’alumnat va poder gaudir d’una actuació molt ben estructurada d’acord amb l’evolució del rock. Agraïm al departament de música l’organització d’aquesta interessantíssima xerrada-concert, en la qual es van combinar els apunts històrics amb una brillant intervenció musical. Per suposat, també cal agrair al cantant de Miravet que es dediqui a anar a les escoles a enlairar la història del rock and roll.