Projecte Felip Pedrell

Projecte Interdisciplinari basat en la figura del músic i compositor tortosí “Felip Pedrell”

Ha estat implementat per l’alumnat de cambra del conservatori de música de Tortosa i per l’alumnat i professorat de diferents departaments del centre, concloent el projecte comú amb un concert final a la sala d’actes de l’INS Dertosa.

La part artística ha estat representada per de l’alumnat de primer de batxillerat escènic.

Coordinació del projecte: Departament de música.

A continuació podeu trobar una mostra de les activitats que s’han fet en distintes matèries:

• Departament de Visual i Plàstica:
    • Enregistrament de la representació musical i teatral feta pel professor Francesc Sancho i l’alumnat de Cultura Audiovisual.
    • Jaume Martínez coordinador i professor de la dramatització amb l’alumnat de primer de batxillerat escènic.
  • Departament de Llengües Estrangeres
    • Text sobre Felip Pedrell en quatre llengües: català, francès, anglès i alemany.
  • Departament de Lengua y Literatura Castellana
    • Vídeo “La Celestina” de l’alumnat de 3r ESO D amb la professora Dolors Sanjuan.

• Departament de Llengües Clàssiques
    • Activitat “Missa de Rèquiem”, que ha fet el departament de clàssiques (llatí) amb els alumnes de 1r de BAT amb la professora Alba Oraà.

• Departament de Llengua i Literatura Catalana
    • Activitat (1r d’ESO): Auques de Felip Pedrell

• Departament de Geografia i Història
    • Vídeo “El modernisme a Tortosa” dels alumnes de batxillerat amb la professora Anna Olivé.

• Departament d’Orientació:
    • Xerrada a cicles sobre violència de gènere i la figura de Rosa Garcia Ascot i Felip Pedrell.
    • Xerrada a un grup de 4t d’ESO sobre la figura de Felip Pedrell i Rosa García Ascot.