Ciberassetjament Zero

assetjamentzero

Fa uns dies va tenir lloc la presentació de la campanya CiberassetjamentZero impulsada per totes les federacions d’AMPA de Catalunya:
AFAEC, Federació d’associacions de Mares i Pares de l’Agrupació Escolar Catalana.

• CCPAC, Confederació Cristiana d’Associacions de Pares i Mares d’Alumnes de Catalunya.
  • DINCAT, Federació d’entitats de la discapacitat intel·lectual i del desenvolupament de Catalunya.
  • FAPAC, Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya.
  • FAPAES, Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes d’estudis sufragats amb fons públics no universitaris de Catalunya.
  • FAPEL, Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Escoles Lliures de Catalunya.

Tanmateix compta amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Aquesta campanya de sensibilització neix davant la preocupació de les famílies pels casos de ciberassetjament, i davant aquest fet, totes les federacions ens hem posat a treballar conjuntament.

L’accés a les xarxes i als sistema de comunicació no presencial provoquen, a vegades, conductes que posen en risc als nostres fills i filles de patir assetjament en qualsevol moment i de forma continuada degut a que tots estem connectats contínuament a traves del mòbil o tauletes.

Volen posar de manifest aquesta preocupació i sensibilitzar a la societat de la importància de tenir present aquest problema i ajudar a canviar hàbits en aquest sentit. Trencar els silencis, fomentar que les famílies puguin parlar amb els seus fills i filles i aquests vegin facilitats per poder denunciar, entre d’altres.

La campanya farà servir les mateixes xarxes socials per a la seva difusió. Aquí us demanem el vostre ajut per tal de difondre al màxim els missatge de les vinyetes a traves de les vostres web, twitter, facebook i els altres mitjans que tingueu de comunicar-vos amb la vostra comunitat educativa. Cada mes es farà difusió d’una vinyeta amb missatges clars, fàcils i entenedors que es distribuiran per la xarxa.

Anireu trobant la informació actualitzada a la web de la campanya www.assetjamentzero.cat o a la de FAPAES www.fapaes.cat