Un Sant Jordi diferent

Aquest any al Comas hem celebrat el Sant Jordi d’una manera especial, ja que les mesures pel COVID-19 no ens permetien fer una celebració al gimnàs de l’institut amb tots els grups junts, com hem fet en anys anteriors. Però hem trobat una molt bona alternativa! Hem fet un Sant Jordi telemàtic!

Els nostres alumnes han preparat diverses actuacions, entre les quals hi ha hagut lectures de textos i poemes en llengua catalana, castellana i anglesa, actuacions musicals i de ball, i fins i tot una actuació de cant coral dels profes! Aquests vídeos s’han projectat en totes les aules i tot l’alumnat els ha vist simultàniament. Ha estat un Sant Jordi diferent però molt especial!

Com a mostra aquí podeu veure l’actuació dels alumnes de 3r A fent una interpretació d’Enric Cassasses. Esperem que us agradi i que vosaltres també hagueu gaudit d’aquest Sant Jordi 2021!