DIA DE LA DIVERSITAT

Avui els alumnes d’Aula d’Acollida conjuntament amb els alumnes Mediadors han participat de les activitats organitzades amb motiu del DIa de la Diversitat.

L’objectiu d’aquesta diada és sensibilitzar i donar a conèixer els Drets humans a través de tallers, jocs, dinàmiques i diferents propostes organitzades per diferents ONG que lluiten contra la discriminació de les persones a qualsevol nivell.

Al mateix temps, es demana als alumnes que assumeixin un compromís personal i grupal pel manteniment dels Drets Humans i la millora del seu entorn social.

fotos-009fotos-026fotos-016fotos-005