Conte tradicional fet pels alumnes de 2n d’ESO

Els alumnes de 2on d’ESO han participat al llarg del curs en un projecte APS en col.laboració amb la Fundació Vicente Ferrer.

L’Objectiu era treballar un conte infantil tradicional de l’Índia i reescriure’l amb perspectiva de gènere de manera que trenqués amb tots els estereotips i tractés homes i dones en termes d’igualtat.

D’entre tots els contes, s’ha triat un per fer aquest videoconte i ha estat il.lustrat per un dibuixant professional. Volem compartir amb vosaltres el resultat. Esperem que us agradi!