Ja hem arribat a la casa de colònies! #ESTFSE21

• Lloc: Coma-ruga
  • Sortida: dimecres 24 a les 8.30 h
  • Tornada: divendres 26 a les 16 h

Aquest matí l’alumnat del nostre institut han sortit a les 9 del matí amb molta il·lusió per participar durant els dies  24, 25 i 26 de novembre en unes colònies d’immersió lingüística en anglès #ESTFSE21. Ens fa molt feliços saber que som l’únic institut de Barcelona que va fer les colònies d’immersió en anglès a l’estiu i les torna a fer durant el curs.  Aquesta formació està finançada pel Fons Social Europeu i gestionada pel Ministeri d’Educació.

Aquestes estades en llengua anglesa són una acció educativa que contribueix a la millora de la competència lingüística de l’alumnat,  i també les seves habilitats socials i relacionals, ja que permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència, com el respecte als companys i a la diversitat, i el sentit de la responsabilitat.

L’estada té lloc a l’alberg de la xarxa pública XANASCAT  de Coma-ruga  i ofereix un programa d’activitats didàctiques i lúdiques en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de l’edat per a motivar-ne l’aprenentatge. Amb aquesta proposta es vol incrementar les oportunitats d’aprenentatge de l’anglès. És per aquest motiu que estem molt contents de la seva participació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *