Finalistes del Repte de Dades Obertes!!

Els nostres alumnes de 3r A i B han participat en el Repte de Dades Obertes de l’Ajuntament de Barcelona i han quedat finalistes juntament amb 5 altres instituts.

El proper dimarts 25 de maig se celebrarà l’acte d’entrega de premis al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona i els nostres alumnes hi assistiran per tal de rebre el diploma acreditatiu de finalistes i per saber si se’ls hi concideix un dels 3 primers premis que consistirà en una experiència de drons. Aquest acte es podrà veure en directe al canal de Youtube de l’Ajuntament de Barcelona de 10 a 11.30h del matí.

En el treball que han realitzat han estudiat els efectes del confinament durant la pandèmia del COVID-19 en la qualitat de l’aire de Barcelona. Aquí podeu veure la infografia que han presentat i el vídeo de presentació que han fet, així com la sala on se celebrarà l’entrega de premis.

Els hi desitgem molta sort, tot i que haver arribat fins aquí ja és tot un mèrit!! Felicitats!!!