ENS TORNEM A VEURE!

ENS TORNEM A VEURE! però amb totes les mesures de protecció i seguretat.

El centre reobre les portes coincidint amb l’entrada en fase 2, i volem compartir el nostre Pla d’obertura de juny.

Recordem als alumnes i a les famílies que:

• L’alumnat pot  venir només a l’hora que l’hagi convocat el seu tutor o tutora, i ha de portar obligatòriament la declaració responsable signada per la seva família. Si voleu demanar una cita, ho podeu fer a través del qüestionari que us hem enviat.
  • Tràmits de secretaria: s’intentaran fer per telèfon, En cas que sigui necessari fer algun tràmit de forma presencial,  cal demanar cita prèvia al tf del centre (93 346 13 15  de 10:00 a 13:00) o al correu electrònic (a8052761@xtec.cat)