DIBUIXEM CÒMICS EN ANGLÈS

Els alumnes de 4t d’ESO han participat en una activitat organitzada pel Consulat dels Estats Units d’ Amèrica. Gràcies a l’American Space Barcelona i a la Biblioteca Trinitat Vella-J. Barbero, la dibuixant de còmics Alitha Martínez, professora al School of Visual Arts de Nova York i la primera dona a treballar per la Marvel.

Allitha  ens ha fet un “Workshop on the basics of comic” per als alumnes de 4rt. Alitha ha participat en projectes tant importants com el de ” Black Panther” que fa poc va ser portada al cinema.

Trailer de Black Panther

En aquest workshop ( taller en anglès), ens va ensenyar de manera senzilla i divertida els passos a seguir per dibuixar una cara amb les proporcions adequades. Tota l’explicació va estar feta en anglès i els nostres alumnes la van seguir amb molt d’interès i atenció. Ens va demostrar com la geometria i les matemàtiques ens podien ajudar en el camp de l’expressió artística

Tots van agafar el llapis i van anar per feina. De ben segur, seguiran en el futur el seu lema: “and practice, practice, practice…”