Audiència pública

Els alumnes de 1er d’ESO hem estat treballant al llarg de tot el curs al voltant de la Seguretat Ciutadana amb l’objectiu de poder participar a l’Audiència Pública als nois i noies de Barcelona que ha tingut lloc avui al matí.

El dia 1 de març, un cop treballat a classe el primer bloc d’activitats, vam participar amb alumnes d’altres institus del districte de Sant Andreu d’una sèrie de tallers la temàtica de les quals girava al  voltant de la Seguretat Ciutadana. L’activitat que més els va agradar va ser la gravació d’un rap que us animo a veure.

Enllaç al resum en imatges de les diferents activitats realitzades: flickr

El passat dimecres 13 d’abril a va tenir lloc l’ Audiència Pública del districte al Centre Cívic Baró de Viver on els alumnes Hugo Bello i Raquel Tebar de 1er d’ESO van participar de  la  lectura del manifest que haviem elaborat previament a classe.

El manifest reflexiona sobre el concepte de seguretat, els diferents models de seguretat, la seguretat que volem al districte i recull propostes de millora.

En acabar l’Audiència se’ns va comunicar que haviem estat triats per a participar a l’Audiència de ciutat que ha tingut lloc avui mateix i en la qual la Raquel ha participar de la lectura del manifest a l’alcaldessa Ada Colau.