3r premi en el Repte de Dades Obertes de l’Ajuntament de Barcelona!

Els nostres alumnes de 3r A i B han obtingut el 3r premi del Repte de Dades Obertes de l’Ajuntament de Barcelona pel treball que han fet sota la tutoria de la professora Eva Gorrochategui.

Avui han assistit a l’acte d’entrega de premis al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, on han pogut conèixer al jurat format per professors i catedràtics de diverses universitats de Catalunya. En aquest acte també hi ha assistit el regidor de Presidència de l’ajuntament de Barcelona, Jordi Martí, i altres entitats del consorci d’educació de Barcelona.

Ha estat un acte molt emotiu i solemne i els alumnes han estat contentíssims de rebre aquest premi. Com a recompensa les dues classes de 3r A i B gaudiran d’una experiència titulada “Explorem la natura amb imatges aèries de drons“. Moltes felicitats! Estem molt orgullosos de vosaltres!