ÚLTIM DIA DE COLÒNIES

Arribem a la fi de les colònies. Ahir a la nit vam tenir el sopar de gala i la discoteca.

Aquest matí hem endreçat les habitacions, hem deixat preparades les maletes i, després d’esmorzar, hem vingut al parc acrobàtic a fer una activitat anomenada Objectiu Mart.… Llegeix més»

DIBUIXEM CÒMICS EN ANGLÈS

Avui hem participat en una activitat organitzada pel Consulat dels Estats Units d’ Amèrica. Gràcies a l’American Space Barcelona i a la Biblioteca Trinitat Vella-J. Barbero, la dibuixant de còmics Alitha Martínez, professora al School of Visual Arts de Nova York i la primera dona a treballar per la Marvel.… Llegeix més»

ARRIBA LA PRIMAVERA AL COMAS