Visita a la casa-arxiu de Joan Maragall

El dimarts 14 de març, l’alumnat de 4t ha visitat la casa-arxiu de l’escriptor modernista, Joan Maragall. La visita ha estat guiada per en Pere Maragall, que ens ha ensenyat diferents estances de la casa i ens ha anat explicant l’origen d’alguns dels mobles i quadres, entre d’altres. L’alumnat ha anat llegint en cada habitació, una poesia relacionada amb el tema del qual ens parlava en Pere Maragall.

La visita ens ha servit per conèixer, una mica més, una de les figures més representatives de la literatura catalana.

Casa Joan Maragall_1_opt