GRAN ÈXIT DE L’INSTITUT ALS JOCS FLORALS DEL DISTRICTE

La nostra alumna Raquel Tebar ha guanyat el tercer premi de narrativa dels jocs Florals del districte de Sant Andreu.
El passat dijous 2 de maig, l’institut va viure un dels seus moments més bonics.
Dies abans, ens va arribar una carta del Centre de Recursos de Sant Andreu per convidar-nos a la gala de lliurament dels premis dels Jocs Florals Escolars d’enguany ja que l’alumna Raquel Tebar, de 4t d’ESO, havia estat seleccionada.
Vam gaudir d’una gala molt emotiva, ja que vam tenir l’oportunitat d’escoltar les poesies i parts de les narracions guanyadores, produccions de temàtica reivindicativa, gran part d’elles, i també d’altres amb temàtiques ben originals.
La nostra alumna Raquel Tebar va guanyar el tercer premi de narrativa de la categoria de 3r i 4t d’ESO.
En arribar a l’institut, la notícia es va propagar ràpidament i van començar a arribar les felicitacions per part dels seus companys i companyes i del professorat a la guanyadora, que ben merescut ha guanyat aquest premi
Tant els seus pares, com les professores i ella mateixa, mantindrem en el record per molt de temps aquest dia i aquest premi tan especial per a tota la comunitat educativa del Comas.