XERRADA AMB L’ESCRIPTOR ARTURO PADILLA

El divendres 13 de gener, l’autor Arturo Padilla va visitar el nostre institut per parlar sobre el llibre Presoners del mar, obra que ha llegit l’alumnat de 2n d’ESO.

Els alumnes i les alumnes, tenien moltes ganes que arribés aquest dia, ja que han gaudit molt de la lectura d’aquest llibre i també, perquè tenien moltes preguntes a fer-li.

La xerrada se’ns va fer curta ja que Arturo Padilla ens va explicar algunes de les eines que utilitza per a escriure, a més de descobrir-nos com va néixer aquest llibre. Durant la segona part de la xerrada, l’alumnat li va fer moltes preguntes sobre les seves obres i sobre la seva professió. Per finalitzar, l’autor va signar autògrafs i ens vam fer una foto de grup.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *