Visita a l’exposició història del còmic en català

El passat dilluns 21 de desembre, els alumnes de 1r d’ESO van visitar l’exposició “Vinyetes: història del còmic en català” dins de la campanya de promoció del còmic en català a l’antiga fàbrica Fabra i Coats de Sant Andreu.

La visita estava dividida en dues parts. Primer a partir d’una sèrie d’activitats elaborades per a aquesta exposició es treballava el llenguatge del còmic i es potenciaven els coneixements previs dels alumnes. Després a partir d’un qüestionari, els alumnes havien de buscar la informació corresponent.

Va ser molt interessant ja que vam descobrir molts aspectes del món del còmic que desconeixíem!