COLÒNIES 2017-18 de1r,2n i 3r ESO

Aquest any, alumnes de 1er, 2on i 3er de l’ESO hem anat uns dies de colònies a Can Miqueló ( Centelles) on hem gaudit de la natura, la neu – que no estava prevista-, l’observació directe dels estels i, també, perquè no,  d’activitats lúdiques que ens han preparat els magnífics monitors /-res que han estat en tot moment amb nosaltres.

El dimarts ens vam despertar amb un paisatge tot blanc després que hagués estat nevant tot el vespre.

Hem aprofitat que hem estat sols gran part dels dies per jugar i moure’ns a l’aire lliure. Els monitors ens van fer suar en la pista americana, la tirolina i d’altres activitats.

Dimarts al vespre van tenir la nostra estona de discoteca on vam descobrir que teníem uns companys molt bailongos.

Ens ho hem passat súper bé! Ens ha fet una mica de pena que alguns companys /-es no hagin pogut venir però estem pensant pel curs vinent en estratègies que ens permetin d’anar-hi més alumnes dels que hem vingut enguany.