Nadal al Comas

Avui, 17 de desembre, els alumnes de 1r A d’ESO hem rebut als companys de 6è de l’Escola Ramon Berenguer III per fer tots junts un taller de galetes de Nadal. Hem amassat la farina amb la mantega i el sucre, hem afegit un ou… Llegeix més»

EL JOC CREATIU ESPONTANI

Amb el joc  creatiu es busca l’espontaneïtat, la creativitat i la diversió de l’alumnat .El joc permet innovar, improvisar i crear amb el  propi cos i amb interacció amb  material divers i amb els altres donant pas a una transformació permanent segons  propostes de l’alumnat… Llegeix més»

RELAXACIÓ-RESPIRACIÓ I MASSATGE

Els alumnes en el treball de relaxació  prendran consciència sensorial amb  els estímuls interns i externs. Buscant un equilibri I claredat fent cas omís de les intromissions mentals , evasives, falses justificacions i fugides. En la mida de lo possible es prendrà consciència del fluir de la nostra energia corporal i es detectarà els possibles panys energètics  que pateix el nostre cos. Serà important el treball de l’ auto-observació i el  manteniment de l’ atenció en l’ aquí i ara.… Llegeix més»

Sortida a Caixafòrum

Sortida a Caixafòrum per fer la visita a l’edifici modernista

Els alumnes de 4rt han visitat l’edifici que actualment és la sala d’exposicions Caixafòrum per conèixer el seu origen, qui era l’antic propietari i qui l’arquitecte que es va encarregar de la seva execució. El… Llegeix més»

RELAXACIÓ-RESPIRACIÓ I MASSATGE


 
 
 
 
Els alumnes en el treball de relaxació  prendran consciencia sensorial amb  els estímuls interns i externs. Buscant un equilibri I claredat fent cas omís de les intromissions mentals , evasives, falses justificacions i fugides. En la mida del possible es prendrà consciència del fluir… Llegeix més»

EL JOC CREATIU ESPONTANI

Amb el joc  creatiu es busca l’espontaneïtat, la creativitat i la diversió de l’alumnat .Permet innovar, improvisar i crear amb el  propi cos i amb interacció amb  material divers i amb els altres donant pas a una transformació permanent segons  propostes de l’alumnat i en… Llegeix més»