Visita a l’Hospital de Sant Pau

L’alumnat de 4t d’Aula d’acollida va realitzar, el passat 28/03/22, una sortida a l’Hospital de Sant Pau, per a visitar l’exposició fotogràfica “150 anys d’història de la Creu Roja a la ciutat de Barcelona” i fer una visita lliure pel recinte modernista de l’hospital. Amb aquesta activitat l’alumnat ha repassat la història del darrer segle i mig de la ciutat on viuen, ha conegut la tasca d’una organització reconeguda internacionalment, com és la Creu Roja, i ha visitat l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, declarat Patrimoni Mundial per l’UNESCO, obra de l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner, pare del modernisme català.