LA SETMANA DE LA CIÈNCIA A L’INSTITUT DE BEGUES (del 15 al 18 de novembre)

Durant la passada setmana, l’Institut de Begues va celebrar la setmana de la ciència. Es van desenvolupar diferents activitats transversals des de tots els departaments basades en la ciència, la matemàtica i la tecnologia. Pensades per despertar la curiositat i la investigació de l’alumnat.

Ha estat tot un èxit, el nostre alumnat ha treballat molt motivat i han realitzat molt bona feina.

Enhorabona als coordinadors, a tots els departaments i a l’alumnat per la seva excel·lent implicació durant la setmana de la ciència.