​🕊️Els nostres alumnes escriuen per la pau🌍

Avui, 28 d’octubre, els nostres alumnes han volgut fer sentir la seva veu. A través d’una carta, un dibuix i missatges plens d’esperança, han expressat el seu desig sincer de posar fi als conflictes i construir un món més just i en pau.

Aquest gest col·lectiu, ple de sensibilitat i esperança, ha culminat amb un acte al Saló de Plens de l’Ajuntament, avui a les 10 hores, on els nostres representants han lliurat tots els missatges recollits. Posteriorment, el conjunt de materials serà enviat a l’ONU, com a mostra del compromís de la comunitat educativa vilanovina amb la pau, la convivència i els valors universals que uneixen els pobles.

Aquesta iniciativa vol donar veu als més petits, reconeixent la seva capacitat per imaginar un futur millor i per recordar-nos, a tots, la importància de l’empatia, la solidaritat i l’esperança.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>