Ana Brull, reconeguda amb un accèssit al “CAAD PROJECT: Responsible Family Animal Ownership”

El passat divendres 11 d’octubre es va celebrar a Badalona la cerimònia de lliurament de premis del concurs a la millor activitat didàctica del curs 2023-24, organitzat pel Grup Aprèn Online. En aquest acte, la professora de l’institut, Anna Brull, va ser reconeguda amb un accèssit per la seva situació d’aprenentatge “CAAD PROJECT: Responsible Family Animal Ownership”, una activitat que s’emmarca dins del projecte d’aprenentatge i servei comunitari de 3r d’ESO, en col·laboració amb el Centre d’Acollida d’Animals Domèstics del Penedès.

Aquesta assignatura, que s’imparteix principalment en anglès, té com a objectiu fomentar l’empatia cap als animals i promoure la tinença responsable d’animals de companyia. Els alumnes esdevenen el motor d’aquest projecte, liderant iniciatives per conscienciar la comunitat educativa i el veïnat sobre aquests valors. A més, el projecte ha donat a conèixer el punt de recollida de material per als animals del CAAD, que s’ha consolidat com un referent a Vilanova. Moltes persones sense transport propi troben molt pràctica aquesta iniciativa, ja que el centre educatiu facilita la recollida de material, fent-la més accessible per a la ciutadania.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>