Dimarts 20 d’octubre, vacunes per als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO

Benvolgudes famílies,

Com cada any i coincidint amb el curs escolar, el Departament de Salut administra, a través dels equips d’atenció primària, les vacunes als alumnes als centres escolars segons el calendari de vacunacions vigent a Catalunya (Ordre SLT/236/2019, de 19 de desembre, pel qual s’estableix el calendari de vacunacions sistemàtiques).

Per aquest motiu, i tal com ja us en vam informar, dimarts dia 20 a partir de les 9:30 h s’administraran les vacunes pertinents a cada grup classe (1r, 2n i 3r d’ESO).

Cal recordar:

– Cal que portin , en el cas que no l’hagin portat encara, l’autorització signada. (imprescindible)

– També cal que portin el lllibret blau de vacunes. És imprescindible que el portin a l’institut el dia de la vacunació.