Tarda de famílies ESO, Batxillerat, Batxibac, PFI i FP Grau Mitjà

Benvolgudes famílies i alumnes,

El dimecres 25 d’octubre farem la primera tarda de famílies del curs, per a les famílies i l’alumnat d’ESO, Batxillerat, Batxibac, PFI i FP de Grau Mitjà. L’horari és de 16h a 18h i és altament recomanable que vingueu vosaltres amb els vostres fills i filles.

El grup del PFI tindrà una petita zona amb venda de begudes, cafès, infusions i petits berenars. Us animem a visitar-los. Hi estan posant molt d’esforç i dedicació.

A les 6 de la tarda farem una reunió per a totes les famílies i alumnes de 1r i 2n de Batxillerat, i per a les famílies i alumnes de FP de grau superior que vulguin presentar-se a Selectivitat (aquest curs o el curs que ve). A la xerrada explicarem la prova i estratègies per preparar-la. És molt important que hi pugueu ser el màxim de famílies possibles, ja que és un moment molt important a la vida dels vostres fills. Lloc: aula Sasaki – Madriguera

Per a les famílies noves, us expliquem una mica què és i com funcionen les tardes de famílies.

Què és la tarda de famílies?

La tarda de famílies ofereix la possibilitat de conèixer i parlar amb bona part del professorat del vostre fill o filla amb trobades breus. Es tracta que pugueu parlar amb cada professor durant dos o tres minuts per comentar el funcionament concret de cada matèria / crèdit / mòdul.

Com funciona?

Els professors estaran distribuïts per les aules segons el plànol que us adjuntem. Vosaltres veniu amb els vostres fills/ filles i podeu parlar amb qui vulgueu. A vegades es fan cues, sobretot amb els tutors, us demanem una mica de paciència.

Si no podeu parlar amb tothom, tampoc passa res. La tarda de famílies us ha de servir per tenir la informació general del funcionament al centre. Entre les dues tardes (la propera la teniu al calendari del curs) de famílies del curs segur que podeu conèixer i parlar directament amb tot el professorat dels vostres fills.

I si necessito parlar d’un tema llarg i delicat?

En aquest cas, és important que concerteu una cita amb el tutor o tutora. La tarda de famílies no substitueix les reunions de tutoria, sinó que ha de servir per poder parlar de primera mà de cada matèria específicament amb el professorat de la matèria.

És obligatori venir-hi?

La vostra assistència a les tardes de famílies és altament recomanable i molt necessària per a tots. És un moment únic per compartir a tres bandes (professor, alumne i família) com va el curs en cada matèria.

És un bon moment per veure els espais on estudien els vostres fills.

I a la postobligatòria?

Sigui Batxillerat, sigui FP o PFI, la vostra presència és igualment important amb els fills menors d’edat. Al professorat ens agradarà conèixer-vos i poder parlar dels vostres fills cara a cara.

On serà el professorat?

Us adjuntem el plànol amb la distribució. Com que vindru amb els vostres fills i coneixen el centre, ells us podran ajudar a ubicar-vos molt fàcilment.

Us hi esperem a tots. La vostra presència és molt important per a nosaltres i per als vostres fills. Gràcies,

Institut Badia i Margarit