Inici de curs: 07/09 i reunions amb famílies 05/09

Benvolgudes famílies,

Us informem que, tal i com consta a la pàgina web, el curs comença per a tots els alumnes (ESO i Batxillerat) el dimecres dia 7 a les 8 de matí i fan la jornada habitual. Per tant, les classes acabaran a les 14.40h. Han d’entrar tots per la porta principal de l’edifici nou. Han de portar els llibres, l’ordinador (si escau) i els deures que han fet durant l’estiu.

Us recordem que demà dilluns 5 de setembre a les 6 de la tarda hi ha les reunions virtuals ESO. Recordeu que només hi podreu accedir amb el correu de l’alumne @insbadiaimargarit.cat. Trobareu els enllaços per accedir a les reunions virtuals al web. El centre estarà obert per a aquelles famílies que tinguin dificultats per accedir a la reunió en línia, de manera que habilitarem una aula per a cada nivell per poder seguir la reunió.

Bon curs!

Institut Badia i Margarit