IMPORTANT. Actualització Batxillerat: canvi model d’hibridació

Benvolgudes famílies i alumnat,

Després de rebre les concrecions sobre la hibridació i de parlar amb l’alumnat, una vegada informat el Claustre i el Consell Escolar, hem procedit a afegir un nou supòsit d’hibridació que s’aplicarà a partir de demà 06 de novembre de 2020.

• L’alumnat vindrà tota la jornada escolar presencialment al centre els dilluns, dimecres i divendres.
  • Dels dimarts i dijous, vindrà un dia cada setmana, de forma alternada i segons el calendari que se’ls donarà des de coordinació de Batxillerat. D’aquesta manera els dimarts i dijous el grup A i el grup B no es trobaran al centre

Per tant, vindran cada setmana 4 dies presencials, 3 fixes i un de variable.

Per al Batxibac:

• Faran la sessió presencial amb una de les dues professores el grup que el dijous ha fet el matí presencialment.
  • El grup que ha treballat virtualment des de casa farà la sessió virtual des de casa, amb l’altra professora.

Us agraïm la vostra comprensió i volem posar en valor la implicació i participació de l’alumnat per reajustar el model a les circumstàncies.

Atentament,

Institut Badia i Margarit