EDVOICE – Comunicació d’assistència i incidències a les famílies

Què és Edvoice?

Edvoice d’Additio és una eina més de comunicació entre centre i famílies per tal de tenir una comunicació més fluida i, sobretot, asíncrona.

En quins formats es presenta i on m’he de registrar?

Què necessito per entrar-hi?

• Un smartphone o un ordinador, em demanarà un email personal i el codi de l’alumne que ja se li ha proporcionat via email.

Com activo l’Edvoice del meu fill/a?

• Cada alumne/a té un codi unipersonal que el vincula amb l’eina (un únic codi per alumne i família). Aquest codi ha d’estar a disposició de la família i l’alumne/a.  S’ha enviat un email a tot l’alumnat amb el seu codi d’activació, en cas de no trobar-lo o de no tenir-lo cal que ho comuniqui al seu tutor o a la seva tutora i ja li proporcionaran.
  • És responsabilitat de l’alumne/a comunicar aquest codi a la família.
  • Quan la família o l’alumne es registrin, els hi demanarà si és família o alumne i hauran de clicar on els hi toqui, tant si és versió web com l’app descargada. Després han d’anar seguint els passos i posar el codi d’activació quan els hi demani. El codi, es torna a recordar, el té l’alumne a un email que ha rebut o el pot demanar al seu tutor.

Què veuré a Edvoice?

• Assistència al centre del meu fill o de la meva filla.
  • Avisos sobre Incidències/Expulsions
  • Possibles missatges que envii el tutor o la tutora de comunicats a la família.

No substitueix en cap cas les comunicacions via la web del centre que continua sent el mitjà principal, tampoc les trucades.

Ajuda per Edvoice, tutorials:  Perfil de famílias y alumnos en Edvoice – Centro de ayuda (additioapp.com)

Aquí teniu les pantalles que surten, pas a pas, quan instal·leu Edvoice.