Donació de roba d’abric als afectats pels terratrèmols a Síria i Turquia

L’Institut Badia i Margarit, en el marc del projecte de reutilització de tèxtil que lidera des del curs 2021-2022, en col·laboració de l’assignatura de Social i Geografia de 3r de la ESO i sota la coordinació dels alumnes de l’optativa internivell Escola Ambaixadora, ha dut a terme una recollida extraordinària de roba d’abric en la què han participat moltes famílies d’alumnes. L’objectiu d’aquesta acció era fer arribar aquesta roba als damnificats dels terratrèmols que recentment han patit Turquia i Síria.

Gràcies a l’Associació Horizon for Sirians i a la tasca de recollida de roba d’abric que va organitzar l’Ajuntament d’Artés el proppassat diumenge 26 de febrer, el material recollit pels alumnes del nostre institut podrà arribar als seus destinataris.
Des del BIM volem agrair totes aquelles famílies i alumnes que han fet possible aquesta lloable tasca solidària per ajudar-nos a seguir educant en solidaritat i civisme.
La professora Anna Toldrà lliurant la nostra donació al president de Horizon for Sirians
Caixes de roba d’abric pels afectats pels terratrèmols