Divendres a les 6, al teatre!

Benvolgudes famílies i alumnes,

En el marc del Teatre Escolar promogut per l’Ajuntament d’Igualada, aquest divendres a les 6 de la tarda presentem una nova obra de teatre al Teatre de l’Ateneu d’Igualada. Es tracta d’una obra fruit del treball fet principalment a l’optativa de 4t d’ESO de teatre, amb la col.laboració de les optatives d’escenografia.

US HI ESPREM!

Institut Badia i Margarit

Intèrprets:

Lluc Antolín Navarro, Dalmau Bernat Maldonado, Anna Elvira Munné, Arianna Fanega Labrada, Clàudia Gámez Infantes, Aroa García Sánchez, Núria García Termens, Izan Gazquez Doblado, Walid Kebriti Jebbour, Jan Llobet Ferrer, Ariadna Mabras Magallón, Jana Moyes González, Laura Pallarés Porcel, Ainoa Payan Barco, Edgar Piquer Ruíz, Maria Planell Roset, Nil Riera Alcoverro, Martí Rubio Oliver, Ferran Ruiz Riba, Carlota Salas Nevado, Mariona Salas Nevado, Berta Soler Pardos i Salvatore Volpe.

Responsable de vestuari: Nicole Martínez Tort

Maquillatge i perruqueria: Carlota Salas Nevado, Mariona Salas Nevado

Escenografia: Aina Sellart, Aina Xifré i Sandra Castro

Pòster: Sandra Castro

Direcció: Carme Solà i Albert Pardo

Agraïments: Professorat i Direcció de l’Institut Badia i Margarit, tècnics del Teatre Municipal de l’Ateneu.