Convocatòria candidatures i eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies i alumnat,

Us informem que la RESOLUCIÓ EDU/3043/2021 estableix el calendari i el procés de renovació dels membres del Consell Escolar. És un procés molt important per al centre, ja que el Consell Escolar és un òrgan de participació i decisió molt important a l’institut. Us animem a presentar-vos-hi i aportar el vostre granet de sorra al centre.

Us n’adjuntem una presentació amb tota la informació:

I us en resumim les informacions principals:

• SECTOR FAMÍLIES: una vacant, tot i que necessitaríem pares o mares reserva per si es produeixen baixes.
  • PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES SECTOR FAMÍLIES: a la secretaria del centre, cada dia entre les 8 i les 3 de la tarda. Data límit: 11 de novembre. Trobareu la sol.licitud a A634
  • VOTACIONS SECTOR FAMÍLIES: Dilluns 22 de novembre, de 6 de la tarda a les 8 del vespre. Aprofitarem la jornada electoral per fer portes obertes al centre i podreu visitar l’institut.