AVÍS MOLT IMPORTANT

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam comentar a la reunió del dimarts 28 de juliol a la tarda, tothom està fent un esforç molt gran per donar la millor resposta educativa a tot l’alumnat. En aquesta línia, el Departament d’Educació ens acaba de comunicar que està treballant per dotar el centre amb ordinadors portàtils per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, i també de 1r de Batxillerat. Els ordinadors seran del centre i els podrem oferir en préstec, si les famílies així ho sol.liciteu. El que no sabem és quan arribaran aquests ordinadors. S’hi està treballant intensament però és complicat tenir-los el 14 de setembre.

Us informem d’aquesta novetat perquè aquelles famílies que no heu comprat l’ordinador decidiu si voleu esperar a aquesta dotació en préstec o preferiu que el vostre fill/a disposi d’un ordinador propi.

Amb aquesta dotació esperem poder donar resposta també a l’alumnat de 1r i 2n que ho requereixi. Alguns ja ens heu fet arribar les vostres necessitats. A principis de setembre obrirem un formulari perquè ens pugueu comunicar qui necessita ordinador i farem una nova reunió en línia per resoldre els dubtes que sorgeixin.

Aprofitem aquest article per demanar-vos que si aprofiteu l’estiu per fer neteja i teniu instruments, peces Lego, Mecanos o similars, robes (llençols, mantes), jocs de taula o llibres de lectura que no voleu; els guardeu i ens els porteu quan comenci el curs a l’institut. Busquem i necessitem especialment violins i violoncels.

Nosaltres comencem avui les vacances, ens retrobem l’1 de setembre. Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col.laboració i suport, i molt bon estiu a tothom!

Direcció Institut Badia i Margarit