VISITA MODERNISTA PER 4T d’ESO

El passat mes d’abril l’alumnat de 4t del nostre institut va poder participar d’una ruta modernista pel patrimoni modernista de la nostra ciutat, dins el paquet d’activitats AIRE que ofereix l’ajuntament d’Igualada. L’alumnat va poder visitar de la mà del tècnic i guia David Martínez espais tan emblemàtics com el teatre de l’Ateneu Igualadí de la Classe Obrera o el Cercle Mercantil, que van representar en el seu moment espais molt actius en matèria social, política i cultural de la ciutat. També vam poder seguir el modernisme a peu de carrer, a partir de façanes i interiors de molts edificis que encara conserven elements de decoració pròpies del Modernisme català de les primeres dècades del segle XX.