3 alumnes de segon d’eso a la final del concurs de declamació en francès

Un cop més hem tornat a presentar alumnes al concurs de declamació organitzat per l’Associació de Professors de Francès de Catalunya i un cop més les nostres alumnes han estat escollides per participar a la final que ha tingut avui dimarts 16 de maig a l’Institut Francès de Barcelona.

En aquesta ocasió, han participat l’Elsa Torra i la Iana Boistean declamant un fragment de l’obra narrativa 35 kilos d’espoir d’Anna Gavalda i la Wissal el Koudye amb el poème Cher frère blanc de Léopold Sédar Senghor. Tres alumnes de segon curs de llengua francesa que han decidit preparar amb entusiasme i esforç els textos escollits, fent especial atenció a la fonètica sense oblidar de jugar amb l’entonació, el ritme i les pauses que els suscita el text.

Aprofitem l’article per felicitar a la Wissal pel segon premi i a l’Elsa i la Iana per haver quedat finalistes. Heu fet molt bona feina!