Sergi Barrera, cap de l’Oficina del Parlament Europeu a Barcelona visita el nostre institut

En el marc del programa d’Escoles Ambaixadores del Parlament Europeu en el què participa el nostre institut, el proper dimecres 15 de març a les 11 h. rebrem la visita del Sr. Sergi Barrera, cap de l’oficina del Parlament Europeu a Barcelona. En aquest acte ens acompanyaran també diversos representants del govern municipal així com també la inspectora d’Educació, la Sra. Núria Sala. L’acte inclourà una visita guiada a càrrec dels alumnes de l’optativa d’Escoles Ambaixadores pels diversos indrets de l’institut així com també per l’infopoint sobre el Parlament Europeu i l’exposició del projecte Tex-Lit sobre aprofitament del residu tèxtil, presentada a la Setmana Europea del Residu.

Sergi Barrera, cap de l’oficina del Parlament Europeu a Barcelona