Hem descobert el Milà i Fontanals, a càrrec d’Oriol i Jana

El dimecres dia 25 d’abril ens van proposar de fer una sortida al Milà i Fontanals per fer una xerrada sobre PFI (programa de formació i inserció) a partir dels 16 anys. A la sortida hi vam anar un grup reduït d’alumnes de tercer d’ESO i ens van acompanyar la directora del centre i la psicopedagoga (Judit i Rat). A la xerrada hi havien diferents instituts. Vam anar a una aula on dues professores ens van explicar dos tipus de PFI, auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic i auxiliar de fabricació mecànica i instal·lacions electrotècniques. L’explicació va durar entre 45 minuts i 1 hora i en acabar ens van donar l’opció d’apuntar-nos i alguns alumnes ens vam apuntar a la preinscripció. Als que ens vam apuntar ens van donar data i hora per anar amb els pares i ens van dir que ens enviarien un correu.

Quan la xerrada va acabar, el director del Milà i Fontanals ens va fer una visita guiada per el centre. Ens va ensenyar unes quantes classes de diferents cicles i cursos. Ens van deixar 10 minuts sols de descans per donar una volta al nostre aire i després vam anar tots al bar a fer un vermut que ens van convidar les generoses de la Judit i la Rat i després del vermut vam tornar caminant a l’institut.

Va ser una jornada molt agradable que ens va obrir portes i motivar a estudiar més!

Jana Vizcarra i Oriol Jiménez, 3r ESO