El Director general de Centres Públics visita l’ampliació de l’Institut Badia i Margarit

A la visita el van acompanyar el Director dels Serveis Territorials de la Catalunya Central i l’Alcalde d’Igualada

El passat dimarts 6 de setembre a la tarda, el senyor Lluís Baulenas -Director General de Centres Públics- acompanyat pel senyor Antoni Massegú – Director dels Serveis Territorials a la Catalunya Central- i el senyor Marc Castells – Alcalde d’Igualada-, entre d’altres, acompanyats per l’equip directiu  i representants de l’AMPA i alumnes del centre, van comprovar de primera mà que tot està llest per començar el segon curs del nou institut de la ciutat.

L’institut Badia i Margarit va iniciar la seva activitat el curs passat i durant aquest estiu s’han realitzat obres d’ampliació i millora. Actualment el centre compta amb 9 aules –una de les quals és biblioteca i una altra és l’aula de teatre-, 12 professors, una conserge i una administrativa. L’ampliació d’aules ha suposat també una ampliació de material digital i el desembalatge i col.locació de tot el nou mobiliari el van fer pares, mares i alumnes de l’AMPA perquè tot estigués llest a 1 de setembre.

La visita va ser llarga ja que a banda de visitar totes les aules de l’institut, el senyor Lluís Baulenas va mostrar especial interès en conèixer amb detall el projecte i l’estructura organitzativa del centre, del qual en va destacar el treball conjunt AMPA-institut i l’aplicació que la direcció del centre ha fet de l’autonomia de centres prevista en la Llei Catalana d’Educació, amb els diferents projectes de centre i la singularització horària, que possibiliten una atenció molt personalitzada als interessos de cada alumne/a.

20160906_175550_resized 20160906_175113_resized