DEURES D’ESTIU – tots els cursos

NOTA: El llibre de matemàtiques que estava recomanat per a alumnes de 1r i 2n ESO, EL PAÍS DE LAS MATES PARA NOVATOS, està descatalogat i, per tant, no l’han de llegir. Ja l’hem tret de la llista de deures.

Bon dia,

Adjuntem la relació de tasques d’estiu. Totes les tasques s’han de presentar:

• si són de matèries suspeses, el dia de l’examen extraordinari (1 o 4 de setembre)
  • si són complementàries, el primer dia de curs.

TASQUES:

• PER A TOT EL CENTRE:

Lectura d’ Un monstre em ve a veure , en català, castellà (Un monstruo viene a verme) o anglès (A monster calls) de Patrick Ness i/o el visionat de la pel·lícula (2016, director Juan Antonio Bayona). A la biblioteca del centre en tenim dos exemplars, que us podem deixar en préstec durant una setmana del mes de juliol.

Es tracta d’una lectura / pel·lícula per comentar en família. Us aconsellem que en parleu i compartiu la lectura /visionat del vídeo. Durant la primera setmana de curs farem activitats al voltant d’aquesta història.

• ALUMNES QUE VENEN DE 6è de PRIMÀRIA:

Podeu descarregar-vos el document de deures d’estiu de la zona Primària-Secundària de centres públics adscrits al nostre centre fent clic aquí.

Els alumnes que venen de centres no adscrits al nostre institut han de fer les tasques recomanades des del seu centre d’origen i, si volen, poden fer les tasques de la zona adscrita.

• ALUMNES DE 1r ESO AMB MATÈRIES SUSPESES: clic aquí
  • ALUMNES DE 1r ESO, MATÈRIES APROVADES: clic aquí