Certificacions EOI i Delf Scolaire, un any més

Un curs més us fem arribar les informacions referents als exàmens oficials de llengües estrangeres als quals teniu accés a condicions més avantatjoses pel fet de ser alumnes de secundària i no pas candidats d’accés lliure a les proves de certificació.

Durant el mes de gener, es duran a terme els processos d’inscripció; al febrer, caldrà pagar-ne la matrícula i/o els drets d’examen.

Certificacions de l’Escola Oficial d’Idiomes:

Podeu certificar l’anglès, el francès, l’alemany o l’italià. Els nivells B1 i B2. Recordeu que al nostre institut el professor referent de la certificació EOI és l’Oriol Vives (00oriol.vives@insbadiaimargarit.cat).

Com a novetat, aquest any, els centres només podran preinscriure fins a 20 alumnes per les proves a la seva EOI de referència. Aquesta preinscripció es farà a través d’un formulari que l’alumnat interessat haurà de demanar al professor de referència. La selecció dels alumnes que entraran a la preinscripció serà a càrrec del professor de l’assignatura, i es tindrà en compte els resultats acadèmics així com una prova de nivell.

Calendari:
 preinscripció: El termini per fer-ho acaba el dia 17 de gener de 2024.
 inscripció: Dates d’inscripció: del 5 al 9 de febrer de 2024, ambdós inclosos.
 pagament de la taxa: L’últim dia de pagament de la taxa serà el 12 de febrer de 2024, abans de les 22:00 h.
 llistes provisionals d’admesos a l’examen: 16 de febrer de 2024.
 seu de l’examen: EOI Igualada
 Més informació: 00oriol.vives@insbadiaimargarit.cat

Exàmens del DELF scolaire:

Es pot certificar només el francès i qualsevol nivell. Nosaltres estem proposant el nivell A2 a 4t d’eso i el B2 a segon de Batxibac. Si algun alumne que no està cursant els nivells on proposem els exàmens està interessat en presentar-s’hi, pot parlar amb el professor referent de francès.

El professor referent dels exàmens DELF scolaire és l’Alba Sala (00alba.sala@insbadiaimargarit.cat).

Calendari:

• inscripció: de l’11 de desembre al 28 de gener
  • matrícula: fins al 20 de febrer (Cal signar autorització i fer pagament per EdVoice fins al 16 de febrer)
  • dates d’examen:
    • a2: dijous 25 d’abril de 2023 de 17 a 18h40
    • b2: dijous 27 d’abril de 2023 de 17 a 19.30
    • La part oral: del dilluns 15 d’abril al dijous 23 de maig del 2024.
    • seu de l’examen: INS Pius Font i Quer (Manresa)
  • Publicació de resultats: abans del 28 de juny del 2024.
  • Més informació: 00alba.sala@insbadiaimargarit.cat