ACTUALITZAT DIJOUS A LES 23.30h!Espai colònies – TdS 1r i 2n ESO

Darrera actualització: dijous 3 de juny a les 23.30h de la nit.

Trobareu els àlbums permamentment enlllaçats a:

FOTOS TdS 1r i 2n ESO

També anirem penjant cosetes a Twitter @InstitutBiM i a Instagram.

Actualització dijous 3 de juny a les 23.30h

Bona nit,

La nit de dimecres a dijous va ser quasi tan tranquil.la que la passada i tothom ha dormit molt.

1r ha començat el dia amb el parc d’aventures i tirolines. A la tarda han fet ràfting (i estan tots molt emocionats i volen repetir) i han acabat molt tard. El sopar de gal.la s’ha endarrerit una mica i a hores d’ara estan fent el lliurament de diplomes i premis a la plaça de Vielha.

2n ESO ha pujat als llacs de Bassibè i el guia ens felicita per l’esforç, comportament i compromís amb la natura. Alguns valents (cap valenta) s’han banyat als dos llacs. El guia encara no s’ho creu. A la tarda han tingut temps lliure per Vielha i el sopar de gal.la s’ha hagut de celebrar per clam popular. Ara mateix alguns ja dormen, d’altres miren la tele i alguns passegen per Vielha.

Demà anem a l’Aran Park i dinem als hotels. Després de dinar tornarem, fent una parada de descans. Sembla que hi ha un moviment a favor d’allargar les colònies i, sobretot, repetir el ràfting.

Arribada aproximada 19.15h. Pararem en llocs diferents i intentarem arribar junts, però parar a espais diferenciats/ o arribarem amb 20 minuts de diferència. Avisarem per Twitter de tot plegat.

Famílies, si aquest estiu no sabeu on anar de vacances, els vostres fills i filles estaran contentíssims si els proteu a la Vall d’Aran i us poden ensenyar aquests magnífics indrets.

Actualització dimecres 2 de juny a les 23h

Bona nit,

La nit de dimarts a dimecres va ser molt plàcida i vam caure tots rendits. Tan rendits que aquest matí els professors hem hagut de despertar-los a pràcticament tots i hem trobat alguna sorpresa: a alguna habitació han dormit amb la tele posada tota la nit… i estaven tan cansats que ni se n’han adonat!
Després d’esmorzar (a primer d’ESO hi havia xocolata desfeta i tot), els de primer han anat a pujar a Bassibè i han arribat tots al llac. Han dinat de picnic, els entrepans de l’hotel. Cap a quarts de cinc ja eren a l’hotel fent treball de síntesi, dutxes, tomb per Vielha, sopar i joc de nit.

Els de segon hem fet ràfting al matí (ens ha encantat i estem planejat allargar les colònies…) i esports d’aventura a la tarda. Hem acabat ben tard i arribàvem a l’hotel a quarts de vuit. Sense dutxar ni canviar, han aprofitat l’hora de temps lliure per Vielha, però curiosament els hem trobat tots al Mercadona. Després de sopar (pizza i calamars), ara som al porxo, jocs de taula, billar… i aviat a dormir.

Demà farem les activitats a la inversa: 2n ESO camina i 1r ESO fa esports d’aventura.

IMPORTANT: La tornada serà divendres, però no a les 3 sinó a les 19.15h aproximadament. Avisarem per Twitter durant la tornada perquè n’estigueu al cas. Igualment, a les famílies que no us hem contactat avui, ho farem durant el dia de demà.

Actualització dimarts 1 de juny a les 18.35h

Famílies,

Ja som a Vielha, cada nivell al seu hotel.

Hem arribat directes al Pla de Beret i hem fet la caminada fins a Montgarri. Alguns agosarats i agosarades ens hem banyat al riu. Al refugi diuen que hem sigut els primers de la temporada en inaugurar el bany al riu. La frase que més hem sentit durant la caminada ha sigut: “Oh, que bonic!”

La tornada Montgarri- Beret ha sigut plujosa primer i assolellada després… per tant, hem arribat als autocars secs, sans i contents. I no gaire cansats.

Ara som tots a les habitacions dels hotels dutxant-nos. Plou. Si para de ploure, descobrirem Vielha. Ens espera el primer sopar especial.

NOTA: les habitacions estan brillantment endreçades i sembla que el premi a l’habitació més endreçada serà rendit.

Demà 1r d’ESO farà la caminada llarga i 2n d’ESO, esports d’aventura.

Després de sopar, quan tothom estigui tranquil a les habitacions, pujarem algunes fotografies als àlbums.

Salut i bones colònies,

1r i 2n ESO.

—-

Benvolgudes famílies,

Estem molt contents de poder marxar de colònies, malgrat les dificultats. Aquí anireu trobant les informacions i les fotografies del TdS de 1r i 2n de la setmana que ve, de l’1 al 4 de juny a la Vall d’Aran.

Aneu preparant motxil.les, cantimplores, botes de muntanya, banyadors i… uns vestits ben elegants. NOVETAT D’ÚLTIMA HORA. Hi haurà premis…

• A l’habitació més neta i endreçada.
  • Als més caminadors/es.
  • Als més domilegues.
  • Al professor menys domilega.
  • Als més lectors…

Suggeriments de premis a… 00julian.lopez@insbadiaimargarit.cat

Recordeu:

• Per marxar cal portar la TSI.
  • Llistat de material, a l’espai CIRCULARS o clicant a  llistat material colònies_1r_2n_2021
  • Recordeu: esmorzar, dinar i cantimplores d’aigua. No podran compartir ampolles d’aigua.
  • Mascaretes, preferentment quirúrgiques. Cal portar mascaretes suficients per canviar-les 2-3 cops al dia (penseu que caminarem i suarem).
  • Hores de sortida:
    • 7.15h: 2n ESO
    • 7.45h: 1r ESO
  • En cas d’urgència, podeu trucar al mòbil del centre: 677050736

Enllaços als àlbums de fotos: (hi haurà fotos a partir de dimarts)

FOTOS TdS 1r ESO

FOTOS TdS 2n ESO

També anirem penjant cosetes a Twitter @InstitutBiM i a Instagram.