ITINERARIS FORMATIUS ESPECÍFICS (IFE)

IFE Itinerari Formatiu Específic

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal formalitzar el formulari, imprimir, preparar fotocòpia de la documentació acreditativa i presentar-ho al centre.

Recorda que l’has de presentar del 13 al 24 de maig de 2024!!!

És molt important que respectis les dates, perquè totes les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran qualsevol prioritat que tinguin a l’hora d’obtenir la plaça.

Documentació que cal aportar amb la sol·licitud de preinscripció al centre

• Oferta inicial (10/05/24):

LLISTA D’ADMESOS ITINERARI FORMATIU ESPECÍFIC

MATRÍCULA: del 20 al 28 de juny de 2024.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA: * Fotocopia del DNI, llibre de família, targeta sanitària, carnet de vacunes i una foto mida carnet. (En el cas que ja s’hagi adjuntat a la preinscripció no caldrà que ho portin)

En cas que no s’hagi adjuntat durant el procés de preinscripció cal adjuntar el dictamen d’escolarització o informe de reconeixement de necessitats educatives especials emès per l’equip d’assessorament i orientació psicopedagògic (EAP) durant l’educació obligatòria en què consti la condició d’alumnat amb necessitats educatives especials associades a discapacitat intel·lectual lleu o moderada, inclosos els alumnes amb trastorn de l’espectre autista (TEA).

En el moment de fer efectiva la matrícula se’ls facilitarà un codi de barres per fer el pagament del curs.