PREINSCRIPCIÓ GRAU SUPERIOR 2022-2023

del 26 de maig a l’1 de juny de 2023

***************************************************************

En els següents enllaços trobareu tota la informació:

Calendari PREINS GS 2023/2024

Informació PREINSCRIPCIÓ 2023/2024

• IMPORTANT. Per a fer la Sol·licitud ELECTRÒNICA necessitareu un certificat digital. Si no en disposeu de cap, podeu obtenir el de l‘IdCAD Mòbil. Cal complir els requisits següents:
    • Ser major de 16 anys
    • Acreditar la personalitat mitjançant un dels documents reconeguts següents:
      • Targeta d’identitat d’estranger (TIE)
      • DNI
      • NIE
      • Passaport
      • Document identificador d’un país de la Unió Europea
      • Targeta de residència comunitària
    • Informar obligatòriament d’una adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes d’identificació i contacte.

• Si l’alumne/a té número identificador del registre d’alumnes de Catalunya (RALC) es recuperen les dades i no cal presentar documentació acreditativa d’identitat.
  • Si no ha estat escolaritzat a Catalunya anteriorment i no té número identificador del RALC, cal adjuntar a la sol·licitud ELECTRÒNICA la documentació identificativa corresponent: el llibre de família  i el document d’identitat de l’alumne/a i del pare, mare o tutor, si no s’han pogut validar o si s’han identificat amb el passaport o el document d’identitat d’un país de la Unió Europea. Si l’alumne té 18 anys o els fa el 2022, només cal presentar el document d’identitat de l’alumne/a.
  • Només en el cas que no es disposi de cap document d’Identitat es pot fer la sol·licitud en suport informàtic.

Enllaç per poder fer la sol·licitud via Internet a cicles formatius de Grau SUPERIOR.

**************************************************************************************************

El tràmit de presentació de la sol·licitud s’acaba amb l’enviament del formulari, que es registrarà al registre electrònic de la Generalitat de Catalunya. NO cal presentar cap còpia al centre.

Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per persona però s’hi poden indicar peticions d’admissió en diversos centres, modalitats i règim, sempre ordenats per ordre de preferència.

Al Vendrell disposeu d’un punt presencial d’atenció en cas de dubtes sobre com fer els tràmits, posant-vos en contacte per telèfon i demanant cita prèvia al Punt-Connecta.

ATENCIÓ

Alguns cicles formatius de GRAU SUPERIOR comporten despeses complementàries. Trobareu aquesta informació al centre.