SORTIDA INDUSTRY ALUMNAT 1r. DVA

El passat 29 d’Octubre, l’alumnat de primer curs del cicle formatiu de grau superior en fabricació mecànica de l’especialitat en desenvolupament virtual de l’automòbil, va gaudir de la sortida a la fira Industry realitzada a la fira de Barcelona al seu recinte situat a Gran Via. A Industry, l’alumnat va poder observar amb detall, diferents models de maquinària industrial enfocada a la producció i van viure, de primera mà, diferents processos productius estudiats a l’aula. Cal remarcar que les diferents marques presents a la fira, han exhibit els models més innovadors on les noves tecnologies hi són ben presents. Una mostra d’això, va ser l’ampli ventall de maquinària 3D aplicada al prototipatge i producció industrial o com el món de la realitat virtual (RV), és utilitzat en camps industrials tan diversos com la seguretat i higiene al lloc de treball. L’alumnat va poder veure, de primera mà, la capacitat d’aquest tipus de maquinària i va aprofundir en els seus coneixements sobre quins són els materials més utilitzats i quines novetats presenta el mercat. La jornada va finalitzar amb la seva presència a diferents ponències sobre el món industrial. La bona acollida de la sortida per part de l’alumnat fa que, de ben segur, el curs vinent hi tornem a participar.

Alumnat 1r. DVA a la Fira Industry, Barcelona