L’INSTITUT ANDREU NIN JA TÉ PREPARADA LA DECORACIÓ PER LA CASTANYADA!

En aquesta ocasió cadascun dels alumnes de 1r d’ ESO ha realitzat una fulla d’arbre inspirant-se en l’obra de l’artista Okuda San Miguel, utilitzant la simetria, els triangles i sobretot tenint en compte els colors que caracteritzen la tardor. Aquests dibuixos es troben disposats en el corredor de les aules de primer a l’edifici C.

A més, els alumnes de l’optativa d’Educació visual i plàstica de 1r d’ESO han elaborat dues carabasses gegants realitzades amb paper i cola, pintades amb la mateixa paleta de colors de la tardor. Podem trobar-les a consergeria de l’edifici C.

Per altra banda, els alumnes de Cicles Formatius de Comerç han participat en la decoració en els edificis A i B. Han realitzat diverses carabasses de paper i cola de grans mesures i han decorat l’escala de l’edifici B amb unes fulles gegants que no deixen de recordar-nos la tardor.

Us convidem a que visiteu aquests espais i en gaudiu!