5a TROBADA D’ATLETISME CFGS D’EAS

El passat 12 d’abril es va celebrar, tal i com us havíem avançat, la 5a Trobada d’Atletisme dels 1r d’ESO de tots els instituts del Vendrell- Ins.Mediterrània, Ins.Baix Penedès, Sagrat Cor i Ins.Andreu Nin.

Un projecte elaborat des del MP3- Planificació de l’Activitat Física del CFGS d’Ensenyament i Animació Socioesportiva (EAS). L’alumnat de 1r curs del cicle l’elabora des d’inici de curs, treballant en diferents comissions, com, per exemple, comissió d’instal·lacions, la qual s’encarrega de gestionar l’ocupació de l’espai que es fa servir el dia de la Trobada. La comissió de recursos humans, encarregada d’organitzar els alumnes conductors dels diferents grups i col·laboradors en l’event, així com distribuir a l’alumnat de l’ESO. La comissió de comunicació es posa en contacte amb els diferents instituts i informa de la Trobada, a més de contactar amb els diferents mitjans de comunicació, ràdio i televisió. La comissió de publicitat i recursos econòmics, entre d’altres tasques, s’encarrega de dissenyar els cartells sobre l’event, buscar patrocinadors per poder pagar les despeses generades per aquest dia, material, avituallament per als participants, etc. I la comissió d’activitats elabora les activitats que es realitzaran el dia de la Trobada, horaris de les activitats, rotacions, etc.

Aquest any, com a novetat, es va crear la figura encarregada de coordinar les diferents comissions i supervisar les diferents tasques a dur a terme per cada una d’elles. És la figura del coordinador. Dos alumnes del mateix grup de primer van assumir aquesta rol i el resultat ha estat gratificant i molt profitós.

La Trobada continua sent, des dels seus inicis, una jornada lúdica i competitiva, on els participants gaudeixen durant tot un matí fent activitat física i esport, alhora que es relacionen amb altres alumnes dels diferents centres participants.

Una experiència inoblidable per a ells, i molt enriquidora per l’alumnat del cicle formatiu d’EAS, organitzador de l’event.

Des del departament de la família professional d’Activitats Físiques desitgem poder continuar amb aquest projecte molts més anys.