INTERCAVI CATALUNYA – FRANÇA. PROGRAMA MOBISUD

Tenim la satisfacció que dos dels nostres alumnes de 4t d’ESO, en Biel Gutiérrez i l’Elsa Lozano han estat seleccionats en el programa d’intercanvi, “Mobisud”, entre Catalunya i França.

Aquest, és el primer any que el departament de llengües estrangeres participa en aquest programa que està destinat a alumnes de 4t d’ESO que estudien francès, a Catalunya, i a alumnes de “seconde” a França, que estudien castellà.

Té una durada de 8 setmanes durant el segon trimestre: 4 setmanes en un centre francès i 4 en un centre català.

Per tant, els nostres alumnes, en Biel i l’Elsa, passaran un mes a casa d’una família francesa i seguiran les classes en un centre a França. Seguidament, l’alumne estranger viurà la mateixa experiència aquí amb nosaltres.

Esperem que aquest intercanvi, que facilita aprenentatges lingüístics i culturals, i apropa dos territoris veïns, sigui tot un èxit!