EXPOSICIÓ DELS TREBALLS DEL CONCURS: LA CLASSE DEL BON ROTLLO

Aquest any, el departament d’Orientació ha organitzat un concurs entre els alumnes de 3r d’ESO per a dissenyar el logotip del projecte “La classe del bon rotllo”. Aquest projecte consisteix en valorar el nivell de convivència entre els companys, el manteniment de les aules i la cura del medi ambient.

Des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica tots els alumnes han participat realitzant els seus dissenys. Les condicions que havia de tenir el logotip era que fos circular i tenir tres versions del mateix en diferents colors: verd, groc i vermell. La tècnica era lliure.

La guanyadora del concurs ha estat la Victoria Hernández de 3r A. Ha realitzat el logotip digitalment, utilitzant una tauleta gràfica de dibuix per a ordinador.

Els propers dies podreu veure exposats tots els treballs al passadís de 3r i 4t d’ESO.

Logotip guanyador de “La classe del bon rotllo”. Autora: Victoria Hernández.

Exposició dels treballs.