CLOENDA GRUP ENDAVANT

Aquest dimarts 11 de juny, els alumnes del grup Endavant dels 3 instituts del Vendrell, han fet conjuntament la presentació final a l’Eina on han explicat els seus punts d’investigació relacionats amb el seu àmbit laboral, han comentat el seu dia a dia a les diferents empreses, i han mostrat el seu producte final.
Ha estat un matí ple de nervis, però el resultat ha estat prou satisfactori, i cal felicitar-los, però sobretot, sobretot, moltes felicitats a l’Oumaima, la Nora i l’Hinda que gràcies a la feina ben feta a l’empresa, han aconseguit el seu primer contracte laboral. Així que no us estranyeu si aquest estiu us les trobeu treballant a l’Agrotast, la Ferreteria Jaume i al Bon Àrea.
I com a cloenda, hem visionat el vídeo que els alumnes de l’Escola d’oficis ens han gravat al llarg del trimestre.