ALUMNES DE 4T ESO VISITEN LES TUTORIES DE 1R

Com tots ja sabeu les notes mitjanes són molt importants, però moltes vegades només ens en recordem quan som a 4t d’ESO i necessitem la mitjana per poder preinscriure’ns a aquells estudis que ens agradaria fer. És aleshores quan molts alumnes es lamenten de les baixes notes que han obtingut al llarg de l’etapa de l’ESO i amb  què possiblement patiran una mica per entrar als estudis posteriors. Així doncs, cada any alumnes de 4t d’ESO voluntaris (sempre en tenim molts), fan una petita xerrada als alumnes de 1r d’ESO, explicant la seva experiència en aquesta etapa, com veuen el seu futur i destacant la importància de les notes des de 1r fins a 4t d’ESO.

L’ESO és una carrera de fons, en la qual hem de treballar molt per obtenir una bona mitja durant tots els cursos, no s’hii val fer un esprint a 4t i aprovar-ho tot, perquè la teva nota de 1r, 2n i 3r et marca per accedir als estudis postobligatoris.